Wrzesnia - Serack

15 juni 2018 - Tykocin, Polen

Vrij kamperenVanmorgen voor het te warm werd een uurtje gaan lopen. Henk had intussen de camper opgeruimd, alle tanks geleegd en sommige weer gevuld. Om een uur of tien vertrokken naar het oosten. Via Konin naar Kutno gereden. Voor de stad even gestopt om te lunchen. Bij gebrek aan bezienswaardigheden in Kutno de shoppingmal bezichtigd. Met succes: 2 shirtjes voor mij en een sweater voor Henk. Nog even bij Greenpoint gekeken en daar een leuk blauw jurkje gekocht. Gelijk ook maar eentje voor Linda gekocht. Shoppen is hier een feestje; merken die je bij ons niet ziet en leuk geprijsd. Voor Henk eindelijk ook de nieuwe telefoon gekocht die hij zocht.

De reis voortgezet naar Plock en daar een postkantoor gezocht en het jurkje meteen opgestuurd naar Linda. Nu maar hopen dat het past. Ook hier nog even het winkelcentrum bekeken maar behalve een pinautomaat niets gevonden.

De route van vandaag was redelijk saai. Later op de dag zagen we heel veel velden met aardbeien en frambozen dus toch uiteindelijk maar even gestopt en fruit gekocht. Heerlijk het fruit zo van het land. Tegen zessen in de buurt van Serock een overnachtingsplek in het bos gevonden. Officieel mag het niet maar niemand zegt er wat van.

Kilometerstand: 89503