Ayvalik-Kemalköy

9 november 2018 - Orestiada, Turkije

Als we wegrijden stormt het maar het is gelukkig verder goed weer. Er staan geen dingen meer op ons lijstje dus we gaan naar huis. We willen Istanbul vermijden en daarom gaan we naar Canakkale. De rit is niet geweldig op een klein stukje over een pasje na. In  Canakkale gaan we de veerboot op. Een kwartiertje later zijn we in Eceabat. Vanaf hier ligt een goede snelweg naar de Bulgaarse grens. De omgeving is wel mooi, vooral veel landbouw maar weinig industrie.

Er is verder bijna niemand onderweg en we schieten dan ook heel goed op. Om 15.30 uur stoppen we 10 kilometer voor de grens. Bij het hotel/tankstation is een rustig parkeerterrein waar we mogen overnachten.

Morgen gaan we de grens over naar Bulgarije. Vanaf daar rijden we via de autobaan naar huis. Veel meer als de autoweg en een camperplaats zullen we niet zien. Dit is dan ook voorlopig het laatste verslag van deze prachtige reis. Bedankt dat jullie met ons meegereisd zijn. Het was gezellig.

Kilometerstand: 113752

1. Helma:
    9 november 2018
    Ook al heb ik pas vanaf het laatste stuk meegelift, ik heb genoten van jullie reis! Succes met de laatste kilometers en tot de volgende keer!
  2. Hennie Weertman &:
    Goede thuisreis !!!!
  3. Marcella van der Sluis:
    9 november 2018
    Goede reis! Doe rustig aan.
  4. Rob sombroek:
    9 november 2018
    straks welkom thuis,en bie kaarefoel"en goede reis
  5. Henny en Ko de Pooter:
    Goede reis naar huis!
  6. Robert:
    10 november 2018
    Doe ook het laatste stukje voorzichtig.
  7. Loes en Piet van der Sluis:
    10 november 2018
    Bedankt voor jullie verslagen. Heel boeiend. Hele goede thuisreis!
  8. Henny Capello:
    10 november 2018
    Bedankt voor jullie mooie reisverslag en de prachtige foto´s. Heel goede thuisreis gewenst.
  9. Kees Bosman:
    11 november 2018
    Bedankt voor jullie prachtige reisverslagen, het zag er ongekend verzorgd en zeer professioneel uit, ik weet niet wie ze schreef maar petje af.
    hopelijk gaat het laatste stukje net zo goed als de rest.
    Wel thuis en hopelijk tot binnenkort.