Goght

30 september 2018 - Lusarat, Armenië

Lekker uitslapen en dan voorzichtig de dag beginnen met veel koffie. Het is prachtig weer dus lekker alles open. Al vroeg komt Sandra de was keurig opgevouwen terugbrengen. De camper is van binnen zo vies dat ik besluit om toch even een paar uur uit te trekken voor het schoonmaken van de kasten. Intussen gaat Henk de bergruimtes aan de buitenkant te lijf.

Na de lunch lekker buiten in de zon hangen en aan het eind van de middag met de mountainbikes van hier naar het Geghard-klooster. Onderweg kijken we even bij twee vrouwen die buiten brood aan het bakken zijn. Ze staan in een put en de oven is een gat in de grond voor hen. Als we weggaan krijgen we een brood mee. Het klooster ligt in een mooie, diepe kloof. Een gedeelte van de kerk en de monnikenwoningen zijn in de rotswand uitgehakt. Het klooster en de kerk zijn wel mooi maar het is er irritant druk. Terug naar de camper is het tijd voor een koud biertje/wijntje.

1. Marcella van der Sluis:
    1 oktober 2018
    Goed dat jullie fietsen! (eindelijk?)
    Al veel van jullie fraaie foto's gezien.
    Met Apple TV trekken wij daar nog eens een avondje uit voor de hele serie.
    Goede voortzetting met hopelijk geen last van kijkmoeheid na zo veel maanden en zo veel kilometers.
  2. Rob sombroek:
    1 oktober 2018
    hoi Henk en tanny,begrijp uit jullie bericht dat de alcoholvrije dagen voorbij zijn,en dat jullie bezig zijn met de interne en externe reiniging.ik volg jullie berichten met veel belangstelling het lijk wel of je weer een beetje europese sfeer opsnuift aan de foto,s te zien.veel groeten .Rob.S
  3. Kitty:
    1 oktober 2018
    henk hartelijk gefeliteerd met je verjaardag groetjes Kitty klebach
  4. Kitty:
    2 oktober 2018